Kære spillere vi inviterer jer hermed til sæsonens sidste – men også årets sjoveste træfstævne!
Fredag den 28. marts – søndag den 30. marts 2025 – i Tarm Idrætscenter, Skovvej 25, 6880 Tarm
TILMELD DIG TARM TUREN 2025 HER – Seneste tilmelding den 3/3-25 !
Transport: For at styrke fællesskabet i klubben har vi i år arrangeret fælles bustransport til Tarm. Bussen afgår fra Lindbjergskolen (parkering v. Frølundvej) fredag kl. 15.30. For at få plads på bussen er det vigtigt du tilmelder dig buskørsel, via bus-knappen på hjemmesiden. Bemærk: I skal selv afhente jeres børn i Tarm søndag efter stævnet.
Forældrehjælp + overnatning: Da dette er et overnatningsstævne, har vi brug for mindst fire forældre til at hjælpe med overnatning – to pr. nat. Vi skal bruge hjælp til opsyn i svømmehallen, og en 2 timers brandvagt om natten. Skriv til Peter på moesby@privat.dk, som koordinerer forældrehjælp. Forældre, der overnatter, fungerer som ekstra opsynspersoner for alle vores Gjellerup-spillere. Hvis jeres barn ikke er tryg ved at overnatte alene, er I også meget velkomne til at deltage.
Trænere og opsyn: Vores ungdomstrænere er til stede i hallen hele weekenden og holder øje med spillerne. Dog kan de ikke være overalt, så det er vigtigt, at jeres barn kan overnatte uden forældre – ellers må I selv sørge for transport frem og tilbage.
Tilmelding til double: Alle spiller både single og double. Husk at tilmelde jer double ved at skrive til bang-larsen@hotmail.com og oplyse, hvem I spiller sammen med. Hvis I ikke har en makker, hjælper vi med at finde én.
Afslutning og hjemtransport: Søndag kl. 15.00 ankommer forældre og afsluttes stævnet med samlet præmieoverrækkelse – spillere, der har deltaget i alle sæsonens træfstævner, modtager en ekstra spillerpokal denne weekend!
Herefter skal vi alle hjælpe til den fælles oprydning, da klubberne selv er ansvarlige for alle lokalerne, så vigtigt, at alle bliver og hjælper til. kl. 16.30 er der afgang fra Tarm.
Husk i selv skal afhente jeres barn søndag. Husk at tjekke, at alle ting kommer med hjem – glemte ting lægges i glemmekassen i Tarm.
Forplejning: Alle måltider er inkluderet, også fredag ved ankomst
Kiosken har åbent:
- Fredag fra 17.00 til 22.30
- Lørdag fra 9.00 til 22.30
- Søndag 9.00 til 17.00
Pakkeliste til Tarm-turen:
Sovegrej
- Sovepose eller dyne
- Liggeunderlag
- Nattøj
- Evt. sovebamse
Badmintontøj & udstyr
- Min. 2 sæt spilletøj
- Træningsdragt og varm trøje
- Badmintonsko
- Ketcher
- Drikkedunk
Øvrigt tøj & toiletsager
- Badetøj og håndklæde (svømmehallen er åben)
- Toiletsager (tandbørste, tandpasta, deodorant osv.)
Praktisk & ekstra
- Lommepenge (til caféen – slik, sodavand osv.)
- Telefon, oplader og evt. powerbank
- Sygesikringsbevis
- Evt. medicin, hvis nødvendig
Vi håber, at så mange som muligt vil være med til en fantastisk badmintonweekend fyldt med sjove kampe og godt fællesskab!
Med venlig hilsen Gjellerup Badminton
Fredag den 28/3
- 17.00 – 17.30 Her findes sovelokaler
- 18.00 – 18.30 Alle skal mødes i hal A
- 18.30 – 18.45 Leder/ Forældremøde
- 18.45 – 20.00 Aftensmad
- 19.00 – 21.30 Fri svømmehal
- 00.00 – Der skal være ro på gangen
Lørdag den 29/3
- 07.30 – 09.00 Morgenmad
- 07.30 – 10.00 Fri svømmehal
- 08.00 – ca. 18.00 Stævne Single – Samlet præmieoverrækkelse efter stævne.
- 12.00 – 14.00 Frokost
- 12.30 – 16.30 Fri svømmehal
- 17.00 – 19.00 Aftensmad
- 19.30 – 21.30 Fri svømmehal
- 21.00 – ca. 23 Leder badminton
- 19.30 – 24.00 Råhygge i kantinen eller i hallen
- 00.00 – Der skal være ro på gangen
Søndag den 30/3
- 07.30 – 09.00 Morgenmad
- 07.30 – 09.30 Fri svømmehal
- 09.00 – Ca. 15.00 Stævne – Double
- 12.00 – 13.30 Frokost
- 12.30 – 15.00 Fri svømmehal
- 15.00 – 16.00 Forældre ankommer til den samlet præmieoverrækkelse og hjælper til med oprydning i lokalerne og på alle fællesområderne.
- 16.30 Afgang fra Tarm i egne biler, eller i kan koordinere samkørsel.
Det er vigtigt at alle bliver og hjælper med at rydde op. Klubberne er ansvarlige for egne lokaler og alle fællesområderne.